2013. április 18., csütörtök

Van Gogh Kávézó és Cukrászda

Régóta szemezgettünk ezzel a cukrászdával. Először is nekem messze volt, Budán van a hegyekben. A busz majd leszakadt alattunk, pluszban még gyalogolhatunk is bőven. Sajnos arra más nem jár. A cukrászdának teljesen más név van kiírva, egyetlen kis tábla jelezte egy irányból, hogy igazából ez az, amit keresünk. Tehát gyalogoltunk eleget. A kiszolgálás teljesen jó volt, az asztalok viszont kicsik voltak, mi 4-en ha már rendeltünk valamit, akkor alig fértünk el.
A sütikről se mondhatok túl sokat, én egy csokitorta szeletet rendeltem, itt is 600 ft körül van egy szelet. Gyümölcscukorból készültek, és csak 4 gr szénhidrát volt benne (a vércukormérés igazolta is, hogy tényleg). Viszont a süti nem volt valami jó. A tésztája fura volt, a krémje ilyen gumiszerű. Lehet csak rosszul választottunk, volt ott nyírfacukros madártej is, azzal is szemeztem, de végül letettem róla.
A kávéhoz nem adtak édesítőt, viszont kaptam 2 zacskó kristálycukrot, és 2 zacskó barnacukrot. (Igaz lehet külön kellett volna szólni, de azt hittem ez alap dolog)
Mellékhelyiség: pici, alig lehetett lehúzni, a zár le volt törve, wc papír se volt, a kuka tele, már semmi se fért bele.
Facebook oldal: https://www.facebook.com/vangoghkavezo?fref=ts
A krémesek krémje, ami nem volt finom. Ebben is a pozitívum, hogy csak 6 gr szénhidrát volt benne. 


Legközelebb nyírfacukros fagyit tesztelünk, ha minden igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése