2013. május 4., szombat

Ela termékek

Új rovatunk következik
Mivel sokan hiányolnak olyan beszámolókat, hogy ki milyen csökkentett cukortartalmú/cukormentes ételeket/italokat talál. Így elkezdjük azt is, hiszen ezzel is megkönnyítjük a diabetest ;)

Részt vettünk a Civil Fórumon, onnan szereztem be őket. Az ilyen rendezvényeken mindig vannak olcsón egészséges termékek (hogy utána vedd meg drágán).
Én bevásároltam Ella termékből, és végre vettem steviát is.

A szerzemények :)

Mivel, nekünk cukorbetegnek a szénhidrát a legfontosabb, így leírom.
Kakaós keksz 100 g/45 g CH (43 g keményítő, 1 g laktóz, 1 g szacharóz)  Egy csomag 120 g
Mogyorós ostya 100 g/48 g (16 g cukor amiből 3 g laktóz, 13 g fruktóz) egy csoki 40 g
Mogyorós ostya kakaós bevonattal 100 g/46 g (izomalt 12 g, fruktóz 11 g, szacharóz 1g) egy csoki 25 g

Az izomalton csodálkoztam, eddig még nem hallottam róla. Így utánanéztem itt
Steviát meg nem kell számolni :)
Az árak. Mivel én rendezvényen vettem, így jelentősen olcsóbbak.
Kakaós keksz: 160 ft
mogyorós ostyák 60 ft
stevia: 260 ft

Ízre teljesen jók, finomak, nincs eltúlozva benne az édesítő :) Nekem nagyon tetszettek, kár hogy még alig van elterjedve a boltokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése